روغن Z1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان - دانلود پایان نامه های فارسی از دانشگاه های آزاد و سراسری و آدرس postan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 728
بازدید کل : 75330
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 181
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 57
:: بازدید ماه : 728
:: بازدید سال : 4926
:: بازدید کلی : 75330

RSS

Powered By
loxblog.Com

خرید تور داخلی و خارجی

روغن Z1
یک شنبه 14 مهر 1398 ساعت 10:19 | بازدید : 200 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

 منبع : روغن Z1


روغن Z1

کاربردهای روغن Z1

از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.

همچنین و جود افرودنی هایی نظیر آنتی فوم در روغن آب صابون ، باعث جلوگیری از تشکیل کف در هنگام گردش سیال در ماشین گردیده و با استفاده از مواد آنتی باکتریال به مقدار قابل توجهی ، رشد میکروب ها در داخل مخزن دستگاه قابل کنترل خواهد بود.
از کولانت تراش و سنگ در صنایع سنگ زنی ، شیشه سازی ( به دلیل نداشتن خاصیت چسبندگی و چربی ) و ماشین کاری هایی که نیاز به دید در برخورد ابزار با قطعه کار را دارند استفاده می گردد.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ تفاوت دیگر در رنگ امولوسیون است که کولانت تراش دارای رنگی شفاف و در نتیجه قابلیت دید بهتر اپراتور حین ماشینکاری را دارا میباشد.
عموما آب صابون تراشکاری یا روغن Z1 پس از مدتی استفاده دچاره پدیده ریزش PH گردیده و رشد باکتری در داخل مخزن امولوسیون شروع خواهد شد که در این زمان با اضافه کردن مقدار مناسبی از محلول آنتی باکتریال و بالانس مجدد PH ، روند رشد باکتری و فساد محصول به تاخیر افتاده و امولوسیون یا همان روغن حل شونده عمر طولانی تری خواهد داشت.

مزایای روغن Z1

خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
قابلیت روان کنندگی عالی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی بالا
ضد خوردگی
امولسیونی پایدار
خاصیت ممانعت از خوردگی
قابلیت روان کنندگی عالی

این شرکت با توجه به شناخت و اهم مشکلاتی که غالبا شرکت های مصرف کننده روانکارهای صنعتی با آن مواجه هستند توانسته است محصولی تولید کند که مشکلاتی که مصرف روغن Z1 ( روغن آب صابون ) برای شرکتها متحمل می شود را به حداقل برساند. از قبیل : زنگ زدگی ، بو گرفتن محصول ، عدم ترکیب محصول در آبهای سخت و... را به حداقل برساند.



 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: